• وبلاگ : 
  • يادداشت : فراخوان نوآوري
  • نظرات : 1 خصوصي ، 3 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام و خسته نباشيد

    شركت پژوهشي ما در راستاي تحقيقات بازاريابي و نوآوري در صدد است كه پيشنهادي را در خصوص نوعي گوشي ثابت با آماري از سطح نياز مندي جامعه ارائه نمايد مايل به گرفتن اطلاعاتي در اين خصوص از شما هستيم . در صورت تمايل ايميل بفرستيد.

    سايت در حال راه اندازي مي باشد.

    سلام عليكم جناب روزبهاني عزيز و گرامي .

    پيام شما را زيارت كردم ، در اين چيه ياهو مسنجر را عرض مي كنم ، ممنون لطف كرديد .

    اما عرض بنده در رابطه با موضوع " نوآوري " و " شکوفايي " در بستر آن ، چراکه عنوان مطلب شما " نوآوري و شکوفايي " بود و اين اختصاص به مثلا موضوع راي گيري بصورت اين چيه رايانه اي ندارد .

    البته شامل اين چيه سيستم مورد نظر شما هم مي شود ، يعني اگر يک چيز نوي باشد ، حتي مثل آنچه نباشد که در اينجا نو بحساب مي آيد و در جاييکه از آنجا آمده هم هنوز نو هم مي باشد نيست .

    در ضمن بنده جز طرح مسئله اي چيز ديگري طرح نکرده بودم ، و مسئله هم ساده و روشنش اول همان که بعرض رسيد ، يعني مقصود شکوفايي در نوآوري وارداتي نيست ، مثل مثلا شکوفايي در سيستم همان سيستم کنترلي که نظر خواهي فرموده ايد ، يا همين راي گيري با رايانه که چيز نوي در جهان نيست هر چند که در اينجا نو بحساب آيد .

    در ثاني در نوآوري يعني چيز نوي که در اينجا نو بحساب مي آيد و از جاي ديگر " آورده " شده ، تا بحال چنين بود که دفترچه ي راهنماي شکوفايي آنهم همراهش " آورده " شده و جايي براي شکوفايي هم براي ما نگذاشته .

    خلاصه اينکه اين سال که بعنوان سال : " نوآوري و شکوفايي " ناميده شده سال نو و شکوفا شدن اينچنيني نيست که بعرض رسيد ، چراکه اين کار ما بوده تاکنون ، چه با آوردن حرف نوي از مثلا يونان باستان باشد و چه حالا هم از غرب و شرق .

    بلکه يک چيزي مثل مثلا انقلاب اسلامي در اين عصر است که هرچند برگرفته از انقلاب پيامبر اعظم صل الله عليه واله وسلم است ، ولي هم براي ما در اينجا تازگي دارد و هم حرف نوي براي دنيا ست .

    بنده فکر مي کنم مقصود مقام معظم رهبري از نوآوري و شکوفايي در اين سال ، در هرزمينه اي ، اينست .

    در هرزمينه اي که عرض شد مقصود اصلي بنده در عرايضي بود که خدمتتان عرض کرده بودم ، ساده و روشنش اين که زمينه اي تهي ، صفر و خالي که جايي براي نوآوري و شکوفايي نيست ، مثل مثلا همان رقم مادر اين چيه کد ملي يا پيش شماره ها اين چيه تلفن که بعرض رسيد .

    بلکه مثلا شما در کدام زمينه حرف از : سيستم کنترل اثر انگشت با صفحه ي لمسي را مطرح مي فرماييد ؟ يا هر طرح نو و کهنه ي ديگري که عنوان بفرماييد يا نام ببريد ؟ چراکه بي نام يا تهي ، صفر و خالي از نام که قابل طرح نيست !؟ هست ؟ بسم الله ... ، چراکه اين چيه کد ما بقول شما اينه ، يا بسم رب ، دفترچه ي راهنماي هردو آن هم رحمان رحيم است . حالا تحت نام نيكويش ، نه تهي ، صفر و خالي ، به هر عنوان كه بفرماييد بنده در خدمتم تا اگر نظري دارم بعرض برسانم ، چه بسم الله الرحمن الرحيم ، و چه الحمد لله رب العالمين الرحمن الرحيم ...

    سلام عليكم .

    بنده كاري با راي و شمارش آن ، يعني انتخابات شما ، ندارم ، ولي براي نوآوري و شكوفايي شما ، فقط مي خواهم بپرسم كه رقم مادر اين چيه كد ملي ، يا همين پيش شماره هاي شما براي گرفتن شماره ي اين چيه تلفن چيست ؟

    درست مثل مثلا صفحه ي ميز كار شما در دستگاه شماست كه صفرست و برنامه ريزي شده .

    يعني زمينه ي كار شما البته بمقدار فضاي حافظه اي كه دارد برنامه ريزي شده ، حافظه اي كه عرض شد تهي است ولي نه تهي تهي ، چراكه برنامه يا پشت صحنه اش كه تهي نيست ، پراست از برنامه .

    خب حالا اين را با مطلبي كه عرض شد جمع و جور كنيد ، رقم مادر مثلا كد ملي يا پيش شماره هايتان را عرض مي كنم ؟

    تا بعد فعلا ( خدا ) نگهدار .